În contextul dezbaterilor privind utilizarea telefoanelor mobile în școli, Ministrul, Daniel David, optează pentru o abordare educațională în locul interzicerii.
Într-o recentă emisiune TV, Ministrul a discutat despre politica sa referitoare la utilizarea telefoanelor mobile în școli, respingând ideea unei interdicții complete. Daniel David, având experiență ca psiholog, argumentează că interdicțiile totale pot conduce la comportamente neregulate și greu de controlat. În schimb, propune strategii de gestionare a folosirii acestora într-un mod constructiv.
Ministrul sugerează implementarea unor reguli adaptate contextului educațional, cum ar fi depozitarea telefoanelor într-un dulap pe durata orelor de curs, acestea fiind accesibile doar în pauze. Aceasta abordare nu doar că reglementează utilizarea, dar și educă elevii să folosească tehnologia într-un mod responsabil.
Pe plan internațional, diferențe notabile pot fi observate, opt țări europene optând pentru interzicerea completă a telefoanelor în școli, scopul fiind crearea unei „pauze digitale”. De asemenea, Franța și Australia explorează metode prin care să restricționeze accesul la tehnologie pentru grupurile de vârstă mai mici, încercând să minimizeze dependența de dispozitive digitale.
Prin aceste măsuri contrastante, discuțiile devin pivotale pentru stabilitatea și adaptabilitatea sistemelor educative în fața avansului tehnologic omniprezent.
Citeste tot articolul
Citește mai mult – Sursa Google News
contact: [email protected]