Ministrul Educației Daniel David Solicită o Reprojectare a Sistemului Educațional
"Problema nu este de ore, problema este că modelul nu funcţionează", afirmă Ministrul Educaţiei, Daniel David, indicând necesitatea unei schimbări semnificative în predarea Matematicii la nivel liceal.
Ministrul Educaţiei, Daniel David, a subliniat în cadrul unui eveniment recent necesitatea unei reconfigurări a modalității de predare a Matematicii în licee, menționând posibilitatea de a adăuga mai multe ore la curricula dacă modelul pedagogic este eficient. În contextul rezultatelor Testului Național de Alfabetizare Matematică, ministrul a deschis discuția despre flexibilitatea examenului de titularizare și relevanța Evaluării Naționale.
Daniel David a reflectat asupra sistemului actual de educație, exprimându-și nemulțumirea privind eficiența acestuia și a subliniat că "nu se mai poate continua în această manieră". A adăugat că profesorii competenți ar trebui să joace un rol crucial în reproiectarea metodelor de instruire matematică.
Extinzând dezbaterea, ministrul a accentuat impactul pe care focalizarea excesivă asupra rezultatelor de la Evaluarea Națională îl are asupra învățării autentice. A propus o reconsiderare a acestui examen, menționând că necesitatea de schimbare este evidențiată de rezultatele actuale, care sugerează deficiențe în arhitectura și modelul educațional curent.
Ministrul Educației a încurajat un dialog deschis și colaborarea între educatori pentru a reconstrui și solidifica fundamentul sistemului educațional românesc.
Citeste tot articolul
Citește mai mult – Sursa Google News
contact: [email protected]