Cum gestionezi microstresul în compania ta – 4 investiții smart ca să ai angajați productivi și creativi
(P) Microstresul apare în urma unor mici momente emoționale ale angajaților, cauzate de neplăceri sau inconveniente în ceea ce privește atractivitatea mediului de lucru, modul în care se desfășoară taskurile, comunicarea în cadrul echipelor sau volumul mare de responsabilități la birou.
Odată acumulate astfel de momente, fără strategii de gestionare eficiente, la nivel de companie, microstresul poate duce la stări de epuizare și la probleme majore de productivitate în rândul angajaților. La nivel global, angajatorii, conform studiului AON, devin preocupați mai mult ca oricând de starea de bine a oamenilor din echipă.
Descoperă patru investiții smart prin care să reușești să gestionezi microstresul în compania ta.
1. Investește în regândirea spațiilor de birouri
Angajații tăi pot fi afectați de stresul cauzat de mediul de lucru întâlnit la birou. Noile generații de angajați sunt preocupate de conceptul „work-life balance”, respectiv de menținerea unui echilibru dintre viața personală și cea profesională. Mai mult, vor să se întâmple asta încă din timpul programului de lucru, astfel încât…