Noul conducător de la „Mavromati” solicită reclamații scrise – FORMULAR special publicat pe site-ul spitalului
În acest scop, se va publica pe site-ul unității medicale un formular special pentru reclamații.
În timpul unei conferințe de presă, managerul Spitalului Județean „Mavromati”, Monica Adăscăliței, a făcut un apel la pacienți să depună reclamații în scris.
„Am solicitat și vom publica și pe site-ul spitalului un formular special pentru ca pacientul care are o problemă să se adreseze direct, prin scris, pentru a putea lua niște decizii.”
Monica Adăscăliței, manager Spitalul Județean „Mavromati”.
Pentru a demara o anchetă temeinică este necesară o reclamație scrisă.
„Aseară (n.r. marți seară) am primit un telefon referitor la un aparținător nemulțumit de o activitate într-o anumită secție a spitalului. M-am deplasat personal, fac o anchetă internă, dar atâta timp cât nu am un document scris … nu pot forma o comisie doar pe baza unui telefon”
Monica Adăscăliței, manager Spitalul Județean „Mavromati”.
Cele mai multe dintre nemulțumirile referitoare la personalul medical sunt exprimate în mediul online.
Urmărește-ne și pe Google News