Potrivit ministrului Transporturilor, modificările vizează trei paliere.
Astfel, în faza de licitaţie se preconizează eliminarea întârzierilor artificiale în evaluarea ofertelor prin stabilirea un singur termen limită pentru răspunsul către ofertanţi, privind documentele justificative.
De asemenea, se propune eliminarea ofertelor nejustificat de mici, care duc la blocarea proiectelor din cauză că antreprenorii nu mai au bani suficienţi pentru a finaliza contractele. Acest lucru s-ar realiza prin stabilirea unui prag de 80% pentru oferte. „Sub acest prag ofertele vor fi considerate neobişnuit de scăzute. Aceste oferte vor fi supuse unei noi analize. Dacă se constată că preţurile consemnate sunt sub valoarea de piaţă, ofertele vor fi respinse”, arată Grindeanu.
Totodată, se propune eliminarea blocării contractelor în faza de implementare din cauza creşterii preţurilor. „Introducem…
Citește mai mult – Surse Mediafax, Digi24
Potrivit ministrului Transporturilor, modificările vizează trei paliere.
Astfel, în faza de licitaţie se preconizează eliminarea întârzierilor artificiale în evaluarea ofertelor prin stabilirea un singur termen limită pentru răspunsul către ofertanţi, privind documentele justificative.
De asemenea, se propune eliminarea ofertelor nejustificat de mici, care duc la blocarea proiectelor din cauză că antreprenorii nu mai au bani suficienţi pentru a finaliza contractele. Acest lucru s-ar realiza prin stabilirea unui prag de 80% pentru oferte. „Sub acest prag ofertele vor fi considerate neobişnuit de scăzute. Aceste oferte vor fi supuse unei noi analize. Dacă se constată că preţurile consemnate sunt sub valoarea de piaţă, ofertele vor fi respinse”, arată Grindeanu.
Totodată, se propune eliminarea blocării contractelor în faza de implementare din cauza creşterii preţurilor. „Introducem…
Citește mai mult – Surse Mediafax, Digi24