La 4 februarie 1967 începea construcţia Autostrăzii Bucureşti – Piteşti, prima autostradă din România, denumită şi A1, care a fost proiectată de către specialiştii de la Institutul de Proiectări Transporturi Auto, Navale şi Aeriene (IPTANA), informează Agerpres.
Lucrările de construcţie au fost finalizate în 1972, autostrada având o lungime de 96 de kilometri şi patru benzi de circulaţie.
Autostrada Bucureşti – Piteşti este amplasată pe Coridorul IV Pan-European de transport care traversează teritoriul României (Nădlac – Arad – Deva – Orăştie – Sebeş – Sibiu – Râmnicu Vâlcea – Piteşti – Bucureşti – Feteşti – Constanţa).
Înveți și ajuți! Cumpără-i copilului tău manualul „Geografie elementară” de Charlotte Mason și vei contribui la susținerea libertății ideilor și implicit, a siteului R3media
O ştire Agerpres din 22 mai 1968 despre construcţia Autostrăzii Bucureşti-Piteşti relata că „recent, în…
Citește mai mult – Sursa r3media.ro
La 4 februarie 1967 începea construcţia Autostrăzii Bucureşti – Piteşti, prima autostradă din România, denumită şi A1, care a fost proiectată de către specialiştii de la Institutul de Proiectări Transporturi Auto, Navale şi Aeriene (IPTANA), informează Agerpres.
Lucrările de construcţie au fost finalizate în 1972, autostrada având o lungime de 96 de kilometri şi patru benzi de circulaţie.
Autostrada Bucureşti – Piteşti este amplasată pe Coridorul IV Pan-European de transport care traversează teritoriul României (Nădlac – Arad – Deva – Orăştie – Sebeş – Sibiu – Râmnicu Vâlcea – Piteşti – Bucureşti – Feteşti – Constanţa).
Înveți și ajuți! Cumpără-i copilului tău manualul „Geografie elementară” de Charlotte Mason și vei contribui la susținerea libertății ideilor și implicit, a siteului R3media
O ştire Agerpres din 22 mai 1968 despre construcţia Autostrăzii Bucureşti-Piteşti relata că „recent, în…
Citește mai mult – Sursa r3media.ro